fbpx

KLUCZ DO POZNANIA KLIENTA

STRUCTOGRAM® 3 – WARSZTAT SZKOLENIOWY

SUKCES W SPRZEDAŻY

 

Chciałbyś osiągać większe sukcesy w swoim biznesie?

Jesteś ciekawy, jakie potrzeby mają Twoi klienci?

Co zrobić, żeby odpowiednio dotrzeć do osób, którym mógłbyś zaoferować swój produkt lub usługę?

Poznałeś już wiele metod sprzedaży, ale wciąż nie odnosisz sukcesów, których pragniesz. A może nie zarabiasz tyle, ile Twoi koledzy, którzy robią to samo co Ty?

Zainwestowałeś czas i pieniądze w szkolenia sprzedażowe, ale wciąż nie wiesz, jak rozmawiać z ludźmi, żeby chcieli nawiązać z Tobą współpracę. Jak komunikować się z klientami, żeby kupili i polecali Cię innym?

Większość sprzedawców komunikuje się z potencjalnymi klientami mówiąc do wszystkich tak samo. Taka komunikacja sprawia, że nie docierają do wszystkich, a głownie do osób, podobnych do siebie. Dlaczego nie rozumie reszta? Dlatego, że ich mózgi, pracują trochę inaczej. Mają inne potrzeby i zwracają uwagę na zupełnie inne rzeczy. Czasami nie rozumieją słów, których używasz, albo Twój sposób komunikowania się z nimi jest dla nich wręcz odpychający.

Co zrobić żeby mieć więcej klientów? Komunikować się z nimi w sposób dla nich zrozumiały i oferować im to, co do nich przemówi, a nie to co nam się podoba.

Każdy jest inny i ma inne potrzeby. Uszanuj to i zacznij mówić do ludzi językiem ich korzyści.

Już na początku rozmowy możesz zniechęcić kogoś zwracając się do niego po imieniu, albo stając zbyt blisko.

Wszystko się liczy. Dobór słów. Ton głosu. Gestykulacja. Kolorystyka Twojego biura. A nawet kolor Twojego ubrania.

Chcesz mieć przewagę, zaakceptuj odmienność klienta i zdobądź Klucz do jego umysłu. Naucz się czytać ludzi, a podniesiesz swoją efektywność w biznesie.

Zaprzyjaźnij się z mózgiem Twojego klienta, bo to on podejmuje decyzje zakupowe.  

Rozmawiając z klientem, u którego dominuje pień mózgu, zapytaj o dzieci. Jeśli przewodzi u niego międzymózgowie, zachwycaj się jego medalami. A z tym, którego wyróżnia iloraz inteligencji, skontaktuj się mailowo.

Zielona Pani Anna Kowalska, będzie zadowolona kiedy zwrócisz się do niej Pani Aniu, a czerwona wtedy kiedy dorzucisz przez jej imieniem i nazwiskiem stanowisko, które piastuje.

Chcesz się odwdzięczyć. Zielonego usatysfakcjonuje koszyk z czekoladkami. Czerwony nie pogardzi markowym piórem. Niebieskiemu raczej daj coś dobrej jakości, co może zjeść lub wypić.

Dzwonić, pisać czy umawiać się na spotkanie w cztery oczy? Umówić się w pobliskiej kawiarni, prestiżowej restauracji czy zaprosić do własnego biura? Na spotkanie ubrać się w garnitur czy luźną sukienkę?

Nie bagatelizuj i tych zagadnień.

Na te i inne tematy znajdziesz odpowiedzi podczas dwudniowego szkolenia KLUCZ DO POZNANIA KLIENTA – STRUCTOGRAM® 3.

Trzy mózgowia zlokalizowane w mózgu Twojego klienta, są decydującym elementem Twojego sukcesu w relacjach biznesowych.

To jednak nie wszystko.

Otrzymasz wiedzę na temat tego, czym jest sprzedaż i jakie są jej fazy.

Każda faza zostanie szczegółowo omówiona i uzyskasz wiele przykładów komunikowania się w każdej z nich z Twoimi klientami. Uzyskasz gotowe rozwiązania do Twojego biznesu, ponieważ podczas warsztatów uczestniczyć będziesz w wielu ćwiczeniach.

Wartością dodaną są inni uczestnicy, którzy wzbogacą Twoją wiedzę. Być może nawiążesz z nimi relacje biznesowe i wzajemnie zastosujecie zdobytą wiedzę już podczas szkoleń.

Dowiesz się również trochę o reklamie, produktach i kolorach. Co dla których klientów?

Czy wiesz, że niektóre firmy sprzedają ten sam produkt w trzech różnych opakowaniach, żeby dotrzeć do większej ilości klientów?

Są jednak i tacy, którzy docierają tylko do jednej określonej biostruktury mózgu.

A jak działać w mediach społecznościowych? W których pokazywać swoje produkty, żeby dotrzeć do odpowiednich odbiorców?

Odpowiemy na setki pytań, które ułatwią Ci prowadzenie biznesu i kontakt z klientami.

Wiedza ta sprawi, że zaczniesz bawić się sprzedażą i odkrywać nowe możliwości. Zaczniesz doświadczać, rzeczy, na które wcześniej nie zwracałeś uwagi.

Plan szkolenia oraz certyfikat

Warsztat szkoleniowy Klucz do Poznania Drugiego Człowieka – STRUCTOGRAM® 3 jest dwudniowym spotkaniem (2x7h).

Otrzymasz wszystkie potrzebne materiały.

Warsztat odbywa się ONLINE lub STACJONARNIE.

Jeśli jest to spotkanie online, musisz mieć włączona kamerkę i mikrofon.

Agenda szkolenia została odpowiednio przemyślana. Przerwy odbywają się w momentach ustalonych przez trenera, w zgodzie z potrzebami uczestników.

Po wykonaniu zadań opartych na wiedzy uzyskanej podczas warsztatu szkoleniowego, otrzymasz CERTYFIKAT.

POKOCHAJ SPRZEDAŻ I CIESZ SIĘ ZAUFANIEM SWOICH KLIENTÓW.